[Linux-programlama] notepad++ ile x debug lütfen yardım edin

---------

[Linux-programlama] notepad++ ile x debug lütfen yardım edin

From: Wild Bison <wildbison1979_at_hotmail.com>
Date: Tue, 22 Apr 2008 03:10:25 +0300

Merhaba herkese
Notepad ++ in debug pluginini bi türlü kullanamıyorum.
1.İşletimsistemin winxp sp2
2.php 5.2.5 sürürmü
3.xdebug için php info ile aldığımsonuç olumlu yani enable durumda
4.Hata durumunda php scripti için eskiden olduğu gibi değil daha ayrıntılı bir uyarı alıyorum browser içinde
5.Bazen şöyle bir uyarı alıyorum Unable to map file C:\Document and setting \wild\locals\dbg_file%3a%2f%2fhttp%3a%2f%2fweb%2f/index.php
ip :12.7.0.1 unix:0 idkey:default

bu uyarı notepad++ içinde alınıyor browserda script çalıştırıldığında xdbug plugini aktifken ...
İneternette bi hayli araştırdım dedikleri ayarları yaptım mesala şurada :http://www.ourwikicommunity.com/wiki/How_to_Setup_BDGp_debugger_in_Notepad%2B%2B_to_Debug_PHP
ve diğer biçok yerda rusca sitelerde bile ama yapamadım yardım ederseniz çok sevinecem
sanırım her ayrıntıyı yazdım