[Linux-programlama] Re: conf dosyalarındaki # satırları süzen bir betik

---------

[Linux-programlama] Re: conf dosyalarındaki # satırları süzen bir betik

From: Murat Demirten <murat_at_debian.org>
Date: Fri, 18 Apr 2008 17:51:05 +0300

Ben herhangi bir font seçmiyorum ancak gelen mesajları gmail Arial
gösteriyor öntanımlı olarak.

Aslında herkesin yetenekli mail uygulamaları kullandığını varsayarak, arada
Courier fontlu komutlar göndermek de bir yol.

Zaten mesajın text/plain ve text/html kısımları beraber gittiği için, artık
hangisini göstereceği mail okumak için kullanılan uygulamaya kalmış.

Konu dışına fazla taşmadan, her halükarda çalışan komutu teyit etmiş olduk.
Yazının sertliğine aldanmayın, 11 yıl sonra toptan yanlış bildiğim bir şeyin
doğrusunu öğrenmiş olmayı yeğlerdim elbette. Bir yanlış anlama durumu yok,
yazı sertliğe meyilli bir araç, yazma anı ile okunma anı arasındaki
farklılık
ve mimik eksikliğini algıda tamamlayacak unsurları, mail ile gönderebilecek
bir sistemi de belki 10 yıl sonra konuşuyor oluruz gene listede :)

sevgiler,