[Linux-programlama] Re: conf dosyalarındaki # satırları süzen bir betik

---------

[Linux-programlama] Re: conf dosyalarındaki # satırları süzen bir betik

From: yaşar tunçez <ytuncez_at_gmail.com>
Date: Fri, 18 Apr 2008 16:26:33 +0300

Merhaba,

Belirli bir dosya yok aslında. Amacım bir programa v.s ye ait conf
dosyalarına göz atarken sadece etkin olan ayarları görüntülemek. Örneğin
squid.conf dosyasındaki etkin değerleri görmek istiyorum. Bunun için tüm
dosyayı taramak zorunda kalmak hem yorucu hem de zaman alıcı oluyor.

18.04.2008 tarihinde Ahmet Emre Aladağ <aladagemre_at_gmail.com> yazmış: