[Linux-programlama] Upload da Grup ve Own izinleri

---------

[Linux-programlama] Upload da Grup ve Own izinleri

From: Ömer TEKİROĞLU <info_at_teknethosting.com>
Date: Fri, 18 Apr 2008 15:28:39 +0300

Merhaba

Eski sunucumda çalışan resim upload scriptim yeni sunucumda çalıştıramıyorum .
Aşagıdaki hata çıktısını alıyorum.

Warning: getimagesize(/home/yucemtr1/public_html/store/resimler55.jpg) [function.getimagesize]: failed to open stream: Permission denied in

Problemi tespit ettim problem şu : jpg dosyasi klasore gidiyor fakat chmod 204 ve chgrp nobody chown nobody olarak gidiyor izinleri değiştiremiyorum disable_function içinde getimagesize() yok fakat bazı fonksiyonlar kapalı.

Yani kısacası dosyanın sahibi nobody oldugundan calısmıyor dosya gonderilirken yucemtr1 site kullanıcı sahibi iznini nasıl vereceğim
yada sunucudan upload edilen dosyaların upload ettiğim klasorun group ve own larını almasını nasıl sağlayabilirim.

Yardımcı olursanız memnun olurum

Saygılarımla
Ömer TEKİROGLU