[Linux-programlama] Re: PHP bilen yazılımcı arıyoruz

---------

[Linux-programlama] Re: PHP bilen yazılımcı arıyoruz

From: Bülent Aydin <bullaydin_at_gmail.com>
Date: Thu, 17 Apr 2008 09:46:15 +0200

merhaba ,

Ne güzel iste herkes konustu , fikrini ifade etti , bunda kötü birsey yok ,
kimse kimseye küfür etmedi saygisizlik etmeden uygarca tartisildi. ( en
azindan benim takip edebildigim kadariyla)

sahsen ben bu listenin bir üyesi olarak hic de rahatsiz olmadim bu durumdan
:)

neyse herkese kolay gele... özlem hanim size 'de eleman arama sürecinizde
basarilar.

--
Bülent Aydın
openpoint