[Linux-programlama] Re: PHP bilen yazılımcı arıyoruz

---------

[Linux-programlama] Re: PHP bilen yazılımcı arıyoruz

From: Bülent Aydin <bullaydin_at_gmail.com>
Date: Tue, 15 Apr 2008 08:05:48 +0200

Selamlar herkese,

insanlarin zekalarinin ölcüleri aldiklari egitim ile ölcülemez. Türkiye'de
bütün hayatinizin gidisatini belirleyen,
en sonunda 1,5-2 ssatlik abzürd bir sinav ve üstüne bir de dayilariniz,
güclü yakinlariniz. Ayrica cebinizde tasidiginiz
mühendislik diplomasinin aslinda bir kagit parcasindan fazla bir degeri
olmadigini iyi bilmek gerekir. Mühendislik
egtimi alip da, hanginiz koca koca projelerde gerecekten bir mühendis olarak
aldiginiz formasyonun hakkini verebildiniz.
Verebilenler herhalde mutlu azinliktir. Acikcasi daha bugüne yakin
cevremdeki o kadar mühendislik diplomasi
olan adamdan bir tane böyle bir örnek görmedim. Belki öznel bir
degerlendirme ama , bana da hayat sadece bunu gösterdi.

Ülke olarak ne tasarlayip ve sonunda da üretiyoruz ki, oturup burda
mühendismis degilmis bunu tartisiyoruz...
Mühendis üreten yere lazim , bizde ki gibi mezun olduktan sonra satis
elemani olsun diye dünya da kimse mühendis yetistirmiyor.

Bu arada arkadaslardan biri yazmisti bende yüzde yüz arkasindayim, kod
gelistirmek bir sanattir ve bana göre mühendislik formasyonu gerektirmez.
hele hele günümüzde hic...

Saygilarimla

Bülent Aydın
Mat.Müh. :)