[Linux-programlama] Re: PHP bilen yazılımcı arıyoruz

---------

[Linux-programlama] Re: PHP bilen yazılımcı arıyoruz

From: Atıf CEYLAN <atifceylan_at_gmail.com>
Date: Tue, 15 Apr 2008 00:06:05 +0300

aziz vehbi yesilyurt yazmış:
> Merhaba;
>
> Maalesef o muhendislik yetisi ¨piyasa¨ nin pek umrunda degil, tek
> istenen sey en kisa surede en fazla is, yontem, tarz onemli degil. Is
> hayatinda o muhendislik yetisinin, mantiginin bana oldukca zarari oldu
> acikcasi, bir yontem dogru sonuc verse bile, yontemin kendisi yanlis
> oldugu icin onu kullanmayi tercih etmeyisim, saatlerce, gunlerce dogru
> yontemi arastirma konusundaki inadim bana o kadar cok sey kaybettirdi
> ki. patronun, mudurun tek umrunda olan sey sonuc. o sonuca giden
> [...]
farklı bir yaklaşımda ben katayım o zaman. hem işci hemde patronum :)
kendi firmamda patron ve işci bir başka yerde de sadece işçiyim.
neticede değişen birşey yok ve en önemli şey malesef para :( kazanmak
için de yol yöntem pek mühim değil (etik anlamda demiyorum elbette)
ister hazır kodlar kullanın ister kasın, ister mühendisvari yaklaşımlar
sergileyerek kod yazın, isterseniz programınızı amuda kaldırıp tarhana
yaptırın fark etmez. iş olarak yapılacaklar ülkemizde malesef bu şekilde
yürüyor. bunun en büyük nedeni firmaların kendilerini ucuza
pazarlamaları. 20 bine yapılacak bir iş için 3 bin lira fiyat teklifi
verip sonra da kıvrım kıvrım kıvranırsanız neticesinde işin yönteminin
de bir önemi kalmaz. demek istediğim bu patronların , işcilerin, dul ve
yetimlerin topyekün bir sorunudur.

kolay gelsin

--

/**