[Linux-programlama] Re: PHP bilen yazılımcı arıyoruz

---------

[Linux-programlama] Re: PHP bilen yazılımcı arıyoruz

From: Anıl KARADAĞ <anil.karadag_at_gmail.com>
Date: Mon, 14 Apr 2008 21:04:57 +0300

Bulduðunuz tek hata o mu?.

Eðitimini almadýðýnýz bir alanýn eðitiminin yetersiz olduðuna karar
verdiniz,

>Özlem haným, ben böyle örnekler verebiliyorken hala PHP kodu yazdýrmak
>için mühendislik diplomasýna sahip birisini aramakta kararlýmýsýnýz?

Bilgisayar Müh. gibi bir alaný sýkça yaþanan bir örnekle ezmeye
çalýþtýnýz. Bunlarý kim düzeltecek...

Bilgisayar Mühendisleri Türkiye'de yazýlým uzmaný olarak daha çok
çalýþabilir ancak bu onlarýn sadece bu iþten sorumlu olduðunu göstermez.
Bilmediðiniz o kadar çok þey var ki...

Bilgisayar ortak bir payda diye sistemi iyi kullanan, iyi kod yazan
birini muhendis ile nasýl kýyaslanabilir mi?

Bilg. Muh olacak biri olarak mesleðim hakkýnda yazmýþ olduðunuz
sözleriniz karþýsýnda þaþkýnlýk içindeyim. Mühendislik eðitimi bir
disiplindir. Sizin farketmediðiniz birçok güzel becerilere sahip kýlar
insaný.

Yazýlacak çok þey olmasýna karþýn bunu anlayacak bir düþünce yapýsý
olmadýðý sürece iþi zamanýn haklýlýðýna býrakmaktan en iyisi.

Hepinize sevgiler
Bilgisayar Mühendisi
Anýl KARADAÐ

Pzt, 2008-04-14 tarihinde 12:56 +0300 saatinde, Yüksel ÖZCAN yazdý: