[Linux-programlama] Re: PHP bilen yazılımcı arıyoruz

---------

[Linux-programlama] Re: PHP bilen yazılımcı arıyoruz

From: ahmet dizioglu <adizioglu_at_gmail.com>
Date: Mon, 14 Apr 2008 12:26:27 +0300

Sadece kendi deneyiminden yola çıkara konuşuyorum. İş hayatıma 1985 de
yazılım mühendisliği yaparak başladım ve askerlik de bile başka iş yapmadım.
Bu 22 yılın çok azında sadece kodcu veya proje yöneticisi oldum. Genelde hem
proje yöneticisi, hem kodcu, hem ar-ge ci hemde çaycı oldum. Şu an daha da
beter, kart tasarlıyorum (donanımcı), kodluyorum, proje yönetiyorum, ar-ge
yapıyorum ve halende çaycıyım. Ama yaptığım iştende kazancımdada memnunum.

Ahmet Dizioglu