[Linux-programlama] Re: PHP bilen yazılımcı arıyoruz

---------

[Linux-programlama] Re: PHP bilen yazılımcı arıyoruz

From: Özlem Saygýlý <ozlems23_at_gmail.com>
Date: Sun, 13 Apr 2008 21:43:26 +0300

Merhaba arkadaÅŸlar

Biz mühendislik mezunu php programlama diline hakim kendini çeşitli kollarda
geliştirmeye açık uyumlu bir personel arıyoruz.

Bir mesaj yazdım siz neleri tartışmışsınız. amaç tartışmak dedikoud yapmak
kendimizi tatmin etmek değil. Bizim çalışacak bir personele ihtiyacımız var.

Çalışmaya ihtiyacı olan var ise , ama gerçekten çalışmak isteyen ...

Ciddi olarak eğitimli bir personel arıyoruz. CV gönderirse de hemen
deÄŸerlendirmek istiyoruz. Merkezimiz Ä°zmir.. Ä°stanbul a ÅŸube giriÅŸmlerimiz
var...

Sizleri seviyoruz...