[Linux-programlama] Oracle Database kurulumu yardım

---------

[Linux-programlama] Oracle Database kurulumu yardım

From: Yasin Kasap <yasinkasap_at_gmail.com>
Date: Sat, 12 Apr 2008 01:06:39 +0300

Merhaba arkadaşlar,bir konuda yardımınızı isteyecektim.Amd 64 işlemcili
bilgisayarımda openSUSE 10.3 64 bit linux versiyonunu kurulu.Oracle database
9.2 yi kurmaya çalışıyorum.Fakat kurulum ekranında dosyaları kopyalarken
%17 de naeet.o dosyasında takılıp kalıyor.Bu konuda çok araştırma
yapmama rağmen kesin bir çözüme ulaşamadım.Bu konuda yardımınızı istiyorum.