[Linux-programlama] Re: php framework

---------

[Linux-programlama] Re: php framework

From: Burak USGURLU <linux_at_gencnet.com>
Date: Fri, 11 Apr 2008 20:27:05 +0300

Merhaba,
Cakephp kullanıyorum, özellikle 1.2 beta üzerine uygulama geliştiriyorum,
oldukça stabil. Otomatik kod oluşturma sayesinde hızlı bir başlangıç
sağlıyor. MVC yapısına sahip, ölçeklendirilebiliyor. Geniş bir kullanıcı
grubu var. Kendi dokümantasyonu çok iyi olmasada internette biraz
araştırınca pekçok örnek bulabiliyorsunuz.

Burak