[Linux-programlama] Web sayfasında kullanmak üzere editor arıyorum

---------

[Linux-programlama] Web sayfasında kullanmak üzere editor arıyorum

From: NURI AKMAN <nuri.akman_at_hazine.gov.tr>
Date: Thu, 10 Apr 2008 01:52:36 +0300
Web sayfasında kullanmak üzere editor arıyorum

Arkadaşlar,

Web sitemde içerik girişinde kullanmök üzere "Rich Text Editor" arıyorum.

En basitinden olsun istiyorum. Imageupload olmasa da olur. Bold, Italic, Font, Size gibi özelliklerinin olması yeterli.

Çok basit olsun, boyutu çok az olsun ve kolay adapte edilsin istiyorum.

Ayrıca, aynı sayfada bu editörden 20-30 farklı yerde kullanacağım için sistemi de şişirmemesi gerekir.