[Linux-programlama] Re: YNT: Re:bir sql yardımı rica ediyorum

---------

[Linux-programlama] Re: YNT: Re:bir sql yardımı rica ediyorum

From: Anıl KARADAĞ <anil.karadag_at_gmail.com>
Date: Wed, 09 Apr 2008 20:54:16 +0300

Çrþ, 2008-04-09 tarihinde 18:23 +0300 saatinde, NURI AKMAN yazdý:
> Merhaba,
>
> Anýl Bey'in teklifi sadece 1 SEVÝYELÝ kategori kýrýlýmýnda iþe yarar. Eðer, sizde alt alta kategoriler varsa iþe yaramayacaktýr.

Evet dogru soyluyorsunuz. Sorgu oneri maksatýyla yazýlmýstý bu tarz
sorgular yerine diger oneriyi tercih edebilir diye de eklemistim.

Birkac defa karsilastidigim bir durumdan dolayi yazmayi uygun gordum.
Konu disi oldugundan kusura bakmayiniz. Anýl unisex bir isim oldugundan
bazi karisikliklar yasaniyor hayatimda, sizlerin tanidiginiz bir Anýl
varsa bu muhtemelen erkektir. Ancak ben bayanim. Bu bircok isimde
yasanan bir durum. Ben bu sorunu kendimce soyle cozuyorum, cinsiyetini
bilmedigim insanlara isim ve soyisimleriyle hitap ediyorum sadece.