[Linux-programlama] courier ssl dosyası hakkında

---------

[Linux-programlama] courier ssl dosyası hakkında

From: Barış KÖMÜRCÜ <bkomurcu_at_gmail.com>
Date: Thu, 3 Apr 2008 15:31:40 +0300

Merhaba arkadaşlar,

elimde uzantısı *.crt *.csr *.key uzantılı sertifikalar var. Amacım bu
sertifikaları postfix' de , pop3-ssl ve imap-ssl olarak yapılandırmak yani
mail alip göndermeleri pop3-ssl ve imap-ssl ile sağlamak istiyorum.
Courier-imap-ssl ve courier-pop3-ssl programlarının kullandığı ssl
sertifika dosyasının uzantısı "*.pem" dir. Ben Courier-imap-ssl ve
courier-pop3-ssl uyarlamam için *.crt *.csr *.key uzantılı dosyaların
birini veya birkaçını "*.pem" uzantılı dosyaya nasıl çevirebilirim.
Yardımlarınızdan dolayı şimdiden teşekkür eder iyi çalışmalar dilerim....

Baris Komurcu,
Saygılarımla
Ankara
bkomurcu_at_gmail.com