[Linux-programlama] X problem çıkarıyor

From: Yılmaz ŞİPKA (bilgi@okyanusmedya.com.tr)
Date: Sun 30 Sep 2007 - 22:12:19 EEST

merhabalar,

uzun süredir linuxla tanýþýk olmama raðmen grafik ortamda neredeyse hiç
kullanmýyordum. kýsa bir süredir masaüstü olarakta linux kullanýyorum ama
hergün birden fazla kere kitleniyor. sebebin programlardan biri olacaðýný
düþünerek çeþitli denemeler yaptým ama olaya sebep olan bir program
keþfedemedim. deðiþik zamanlarda olabiliyor. bu acaba bir donaným
uyuþmazlýðýmýdýr, yoksa bir þeyleri yanlýþ mý yapýyorum ?