[Linux-programlama] Re: Tablo ve ajax

From: Deniz Dizman (deniz.dizman@gmail.com)
Date: Mon 24 Sep 2007 - 12:07:59 EEST

phpliveX in sayfasındaki ornek kod hayatımda gordugum en çirkin PHP
kodlarından biri.
bir kere HTML + PHP kodlarını birbirinin içine sokan spaghetti
programlama modeli birakilali çok oldu ayrıca son derece sakat ve
çirkin bir yöntem. Ayrıca arka planda PHP kullandığınıza dair bir
belirti göremedim postanızda. Bu amator ve karman çorman kutuphane
yerine sunucu tarafından bagımsız çalışan http://extjs.com deki extJS
yi onerebilirim.

dendiz
http://dendiz.blogspot.com