[Linux-programlama] Banka Hesap Ekstre Entegrasyonu Yardimi

From: Bülent Aydin (bullaydin@gmail.com)
Date: Mon 24 Sep 2007 - 11:53:27 EEST

Herkes Merhaba,

Türkiye'deki bir müsterim icin bankalardan gelen hesap ekstrelerinin
otomatik olarak backend sisteme aktarilmasi ile ilgili bir proje
üzerinde calismayaa basladim..

Elimde birkac farkli bankanin hesap ekstreleri metin dosyasi olarak
var, ancak benim düsünceme göre basili halinin txt formati olarark
düzenlenmis hali ve i bir program yardimi ile bunu parcalayip backend
sisteme aktarilabilir hale getirmek (normalize etmek) , pek mümkün
gibi durmuyor... (tabi ki her banka yapisi icin bir prosess
gelistirmek mümkün ama benim istedigim mümkün oldugunca bu prosesi
genellestirebilmek ) benim bekledigim yapi acikcasi , Header, Detail
ve Trailer yapisinda bir formatti , maalesef karsima biraz daha
komplex bir yapi cikti...

Konu ile ilgili tecrübeli arkadaslar var ise sorum su , acaba bankalar
sadece bu print edilmis
ekstre dökümünümü metin dosyasi halinde sadece yolluyorlar, yoksa daha
genel bir yapi ile digital ortamda bu ekstreleri aktarabiliyorlar mi ?
 Header,detail, Trailer mantigiyla...

simdiden tesekkürler

Kolay gele

--