[Linux-programlama] PHP iki soru: Etiket ve Telefon Arama

From: Slayer Psycho (slayerextreme@hotmail.com)
Date: Mon 24 Sep 2007 - 10:56:47 EEST

Merhabalar Arkadaşlar.

Benim iki sorum olacak. Veritabanımda bulunan bilgileri yazıcıda etiket olarak çıkartmak istiyorum. Nasıl word.de hazırlayıp yazdır dediğinizde etikete basıyorsa aynı şekilde web üzerinden yapmak istiyorum. Veritabanında bulunan kişilere posta göndereğim için gerekiyor :) Ayrıca birçoğunuz bilir basic.te apileri kullanıp bir numarayı arayabiliyordunuz programda. Bunu php.de nasıl yapabilirim? Örneğin ben bir numara yazacağım. Ara butonuna bastığında direk arayacak. Yardımcı olursanız çok sevinirim.

Kıyamet Dergi
Türkiye'nin tek PDF formatlı Müzik Dergisi

www.myspace.com/kiyametdergi