[Linux-programlama] RE: Re: ajax ve form olayları hk.

From: eralp erat (eralp_erat@hotmail.com)
Date: Thu 20 Sep 2007 - 13:33:29 EEST

Sizin istediğiniz scaffolding le örtüşüyor biraz biraz..(Tabi cok cok daha genişi ( sizde struct sabit row değişiyor sca da hem columns hemde row değişiyor kod yazmadan..))
mono rails e bir bakın derim. + arkadaşların onerdiği Ajax cozumleri ki ben bu noktada Jquery diyorum. Hatta istediğinizde bir de ebook verebilirim.. :)

İyi çalışmalar.
Eralp