[Linux-programlama] Re: ajax ve form olayları hk.

From: Deniz Dizman (deniz.dizman@gmail.com)
Date: Thu 20 Sep 2007 - 12:28:10 EEST

prototype 1.6.0 rc kullanarak þuna benzer bir þekilde yapabilirsiniz:
(a divinin içindeki inputun (rakam yazýlacak olan) idsi rinput olsun)
for (i = 1 ; i < $('rinput').value; i++)
 $('adiv').appendChild(new Element('input',{'id': 'input'+id}))

bu inputlarýn olduðu formu göndermek için de
new Ajax.Request(url, {method: 'post', postData: $('formisim').serialize()}

kodu test etmedim, yani direkt caliþmayabilir, ama fikir vermesi
açýsýndan faydalý olacaktýr.
ayýrca bkz: http://www.prototypejs.org

On 9/20/07, ilyas OZGOREN <iozgoren@yahoo.com> wrote:

> Merhaba arkadaþlar ajax la aram pek iyi deðil o yüzden yardýmlarýnýzý bekliyorum.
>
> aþaðýdaki yazdýðým gibi biþey nasýl yaparým?
>
> isimler
> --------
> id
> adsoyad
>
> db de yukarýdaki gibi bir table ým var.
>
> Sayfamda
> A div inin içinde bir input var yanýndada oluþtur butonu var örneðin input içine 10 yazýp göndere bastýðýmda

> [...]

dendiz
http://dendiz.blogspot.com