[Linux-programlama] Re: Metni Diziye Çevirmek

From: Mehmet Fatih YILDIZ (fatih.mfyz@gmail.com)
Date: Tue 18 Sep 2007 - 19:29:07 EEST

Malesef yok, şu an uyguladığınız teknik tahminimce url yapısı gibi
deger1=asdkjahsdjk&deger2=asfsydfıudsy
seklinde once & sonra = gore parcalayip almak, genel ve kullanisli
bir teknik..

Aslinda en pratik yolu bu.

Bir seçenek daha var, eğer ajax gibi bir yapı ile çalışıyorsan JSon
sanırım nesene bile transfer edebiliyordu..
Dizi string vs zaten yapıyor sanırım.

Mehmet Fatih YILDIZ
http://www.mfyz.com