[Linux-programlama] Re: Python urllib şifre isteyen sayfaları atlasın

From: Anıl KARADAĞ (anil.karadag@gmail.com)
Date: Sun 16 Sep 2007 - 22:35:58 EEST

urllib de neler var diye bir baktýmda aklýma try except blogu geldi.
verdiðin linki açmaya çalýþtýðýmda 401 hatasý(yetki yok) alýyorum.Senden
þifre ve kullanýcý istemesi bana garip geldi.

kýsacasý ben error code durumunu kontrol ederek bu linkleri
aþabileceðini söylemek istiyorum.except kýsmýna bir kontrol koyarak
iþleme kontrol deðerine göre devam edersin.

from urllib2 import Request, urlopen, URLError
#response = urllib2.urlopen('http://www.bilgivadisi.com ')
req = Request('http://www.bilgivadisi.com')
try:
    urlopen(req)
except URLError, e:
    print e.code

Paz, 2007-09-16 tarihinde 17:18 +0300 saatinde, Tolgahan yazdý: