[Linux-programlama] Re: Sql select sorunu...

From: Anıl KARADAĞ (anil.karadag@gmail.com)
Date: Sun 16 Sep 2007 - 13:17:59 EEST

6.09.2007 tarihinde Tolgahan <besturk@gmail.com> yazmýþ:

"array'a aynen yukarýdaki sýrada atmasýný istiyorum ancak her defasýnda
rastgele bir sýrayla yerleþiyor."

rastgele yerleþiyor ifadesine açýkcasý bir anlam erdiremedim. Diziye
küçük id den baþlayarak yerleþir.24,4,51 tarzýnda bir sýra belirlersen
açýkcasý sqlden bunu istediðin gibi alamazsýn(tek hamlede). Büyükten
küçüðe ya da küçükten büyüðe sýralama yapmalýsýn.