[Linux-programlama] Sql select sorunu...

From: Tolgahan (besturk@gmail.com)
Date: Sun 16 Sep 2007 - 10:00:04 EEST

Merhabalar..
SELECT link_id, url, isim, aciklama, size FROM links WHERE link_id in
(24,4,51)
Gibi bir sorgum var ben böyle bir sorgu yaptığımda array'a aynen yukarıdaki
sırada atmasını istiyorum ancak her defasında rastgele bir sırayla
yerleşiyor.
Bu sorunu nasıl halledebilirim ?
Not: 24,4,51 dinamik olarak değişmekte ve bu aşamaya gelmeden önce
sıralanmaktadır. Yapmak istediğim şey örneğin 10 tane id numarası belli olan
veriyi istediğim sırada tek hamlede seçmek. Python kullanıyorum ve
kullandığım kod aşağıda.

   indirr.execute("SELECT link_id, url FROM links WHERE link_id in (%s)" %
enson)
   siteler=indirr.fetchall()
   for a in siteler:
      req.write("%s " %a[0])

dediğim zaman yukarıdaki verdiğim sıradan farklı bir sıra çıkıyor.
Yardımcı olursanız sevinirim.