[Linux-programlama] Re: ajax kütüphanesi

From: Deniz Dizman (deniz.dizman@gmail.com)
Date: Thu 13 Sep 2007 - 12:15:18 EEST

site zaten sadece JS ile ilgili. Prototype'in apisine bakarsanız
Ajax.Request() ile veri gönderme ve Forms ile form işleme işlemlerini yapmak
oldukça kolay. Ajax.Request()'in aldığı parametrelerden biri zaten URL, bu
URLde de sizin PHP scriptiniz olacak ve $_POST / $_GET deÄŸiÅŸkenleri ile form
verilerine eriÅŸebiliceksiniz.

On 9/13/07, veli akcakaya <v.akcakaya@gmail.com> wrote:

> Merhabalar,
> yanıt için teşekkürler, peki ben bir formu ajax toolkit ile doğrudan php
> ile işleyebilecek miyim? PHP ile ilgili pek bişey bulamadım site içerisinde.
>

> Kolay gelsin...
>
> 13.09.2007 tarihinde hbasria@4net.com.tr <hbasria@4net.com.tr> yazmış:

> v e l i a k ç a k a y a

dendiz