[Linux-programlama] Kesintisiz hizmet için yardım talebim

From: Nuri Akman (nuri.akman@hazine.gov.tr)
Date: Mon 10 Sep 2007 - 12:40:36 EEST

Arkadaşlar,

X hosting firmasından hizmet veren bir web sitem var. Üyeler sürekli
sitede ve MySQL veritabanına sürekli bir şeyler yazıyorlar. Web Sitemin
SUSMASI istemiyorum.

Sitemin 10 dakika bile DEVREDIŞI olmasını istemiyorum. Bu konuya çözüm
arıyorum.

Bu çerçevede, Hosting firmasının INTERNET bağlantısının kesilmesi en
büyük korkum. Diğer bir korkum ise server'da meydana gelebilecek bir sorun.

Bana göre çözüm 2 noktada toplanıyor:

1.) 24 saat hizmet veren ve alt yapısı güçlü bir Hosting firması bulmak.

2.) Siteyi başka bir hosting firmasında MIRROR etmek.

Ancak, günlerdir bu konuya kafa yormama rağmen bir çözüm bulmadım.

Sonuç olarak,

1.) 24 saat teknik eleman bulunduran hosting olarak önerebileceğiniz bir
firma var mı?

2.) Bu konuya çözüm için fikri olan var mı?

Saygılarımla,
Nuri AKMAN