[Linux-programlama] Re: Mysql 5 Türkçe karakter sorunu

From: Ahmet Yılmaz (alpim25@gmail.com)
Date: Fri 07 Sep 2007 - 15:11:11 EEST

Merhaba,
Bu sorun benim de başıma gelmişti. Mysql bağlantısında ilgili
karekteri ve sayfada da ilgili meta tag ekyeyince sorun çözülmüştü.
Ancak buradaki tüm dosyalar aynı tipte olmalı. utf8 çok uygun hem de
javascript ile ajax kullandığımda bir sorun çıkarmadı. mysqle kayıt
ederken de utf 8 kullanmaya dikkat edin. Bazı özel ve kaçış
karekterlerini de değiştirebilir veya silebilirsiniz.
İyi Günler.