[Linux-programlama] Merkezi kullanıcı yönetim ve yetki kontrolü

From: veli akcakaya (v.akcakaya@gmail.com)
Date: Tue 04 Sep 2007 - 16:58:16 EEST

Merhaba arkadaşlar,
Tüm uygulamalarda kullanılmak üzere (PHP, ASP, JAVA vs.) client'ları da olan
kullanıcı yönetimi ve bu kullanıcıların yetkilerinin düzenlendiği açık
kaynak kodlu uygulama arayışındayız. Sistemde kullanıcı tanımları olacak
(LDAP ile bir noktadan alabilir) ve bu kullanıcıların hangi yetkilere sahip
olacağı düzenlenebilecek veya tam tersi sistemde grup ve yetkiler düzenlenip
hangi kullanıcıların bu gruplara dahil olacağı da ayarlanabilir. Sonuç
olarak uygulamaların başında gerekli yetki kontrolünü yapacak açık kaynak
kodlu bir uygulamaya ihtiyacımız var. Bir iki uygulama bulduk, ancak bu
uygulamalardan daha iyi ve kullanışlı olan uygulama(lar) arayışı içindeyiz.

   - https://wiki.internet2.edu/confluence/display/GrouperWG/Home
   - https://wiki.internet2.edu/confluence/display/SignetWG/Home

İlginize teşekkürler.
İyi çalışmalar...