[Linux-programlama] Re: Eşzamanlı Thread

---------

[Linux-programlama] Re: Eşzamanlı Thread

From: Ahmet Emre Aladağ <aladagemre_at_gmail.com>
Date: Tue, 30 Oct 2007 22:13:41 +0200

Merhaba,

Şimdi çözdüm olayı. İstediğim işlemler çok kısa sürdüğü için işletim sistemi
iki sürecin birinden diğerine geçemeden o süreci bitirmiş oluyor,
dolayısıyla sırayla yapmış oluyor. Her bir print işleminden sonra for
döngüsüyle uzun bir bekleme yaptığım zaman istediğim gerçekleşiyor, İ.S.
beklemekten usanıp diğer thread ile ilgileniyor.

Rahatsız ettiysem kusura bakmayın, arşivde bulunsun diye çözümü de yazdım.

İyi Çalışmalar...

29.10.2007 tarihinde Ahmet Emre Aladağ <aladagemre_at_gmail.com> yazmış: