[Linux-programlama] SVN , CVS

---------

[Linux-programlama] SVN , CVS

From: Bülent Aydin <bullaydin_at_gmail.com>
Date: Tue, 30 Oct 2007 07:36:55 +0100

merhaba,

Elimde bir metin dosyasi var ve bu dosya icerisinde yer alan her bir
satirin önünde
belli bir pozisyona kadar cesitli bilgiler var. (tarih vs....) Her
bir satirin diger kalan bölümü ise asil sürüm kontrolünü yapmak
istedigim bölümler. CVS ya da SVN "de böyle bir secenek var mi , bunu
ögrenmek istiyorum.

örnek bir senaryo da asagidaki gibi olsun :

1. Dosyamin asagidaki gibi iki kayittan olustugunu ve SVN' bu
sekilde oldugunu varsayalim :
20071010000010 aaaa
20071010000020 bbbb

2- Dosyami lokalde su sekilde degistiryorum (sadece tarih ve sira nosu )
20071010000010 aaaa
20081010000099 bbbb

3- Simdi SVN-Repository'de gecerli sürüm ile karsilastirdigimda bana hemen
2.satirin degistigini gösteriyor. Ancak benim gercekte istedigim bu
karsilastirma da
bu ilk kolonun (yani tarih ve sira nosunun ) tamamiyle gözardi edilmesi .

yanitlariniz icin simdiden tesekkürler...

kolay gele

--
Bülent Aydın
openpoint