[Linux-programlama] Bir programý paylaþýma açma

---------

[Linux-programlama] Bir programý paylaþýma açma

From: Yaþar ÖZANLAÐAN <yasarozanlar_at_gmail.com>
Date: Sun, 28 Oct 2007 09:49:27 +0200

Selam,

Lazarus ile hazýrlamakta olduðum bir masaüstü uygulamayý bir yere koyarak
paylaþmak istiyorum ama nasýl yapýlacaðýný bilemiyorum. Sourceforge
sitesinde proje oluþturmayý denedim. Ýngilizce bilmediðim için açýklama
kýsmýndan ileriye gidemedim. Bahsi geçen program þimdilik Cari, Stok ve
Fatura bölümleri bitti. Satýs, Banka ve Kasa gibi modülleri de eklenecek. Þu
anda firebird 2 ile çalýþýyor. Fakat kolayca postgresql veya mysql'ye
geçirilebilir.

Yardýmlarýnýz için teþekkür ederim.

derim.

Yaþar ÖZANLAÐAN