[Linux-programlama] Re: Bu konuyu kafama takmalı mıyım?

---------

[Linux-programlama] Re: Bu konuyu kafama takmalı mıyım?

From: Atif CEYLAN <atifceylan_at_gmail.com>
Date: Thu, 25 Oct 2007 17:57:47 +0300

> tckimlik i indexlemek daha uygun olmazmı?
muhakkak öyle.
o özel bir durumdu. tckimlik numarası olmayan bir cok kaydım vardı ve
okul kodu + öğrenci numarasını harmanlayıp random bi tckimlik
üretiyordum. sorgulamaları mecburen okul kodu+öğrenci numarası şeklinde
yapıyordum. sonradan tckimlik zorunlu hale geldi ve dediğiniz gibi
sadece tckimlik no yaptım.şuan cok iyi gerçekten. ama postgresqle geçiş
yaptım :)