[Linux-programlama] addslashes SQL Arama ile ilgili

---------

[Linux-programlama] addslashes SQL Arama ile ilgili

From: Güyçmırat Amanmırat <guychmyrat_at_yahoo.com.tr>
Date: Wed, 24 Oct 2007 11:51:33 +0300

Merhabalar.

PHP-de Kullanıcıdan gelen yazıları veritabanına addslashes ekleyerek
yazıyorum. Yani $gelen = addslashes($_POST[name]);
gibi.

Daha sonra bu veritabanında örneğin İstanbul için şöyle duruyor :
Deneme\'a
Şeklinde veritabanına kayıt oluyor.
Bunu sql ile çekmeye çalıştığımda şöyle sorgo yapıyorum.

Select * from sehirler where name = like '%Deneme\'a%'

Yapıyorum. Yani aramadan gelen kelimeyede addslashes ekliyorum.

Ama herhangi bir sonuç gelmiyor. Yani boş dönüyor.
Zannedersem MYsql '%Deneme\' burada kesiyor diyecem ama yinede herhangi
bişey dönmüyor.

Deneme\'a
Deneme\'da
Deneme\'lu

Gibi kayıtlardan Deneme\' şeklinde nasıl arama yaptırabilirim ?