[Linux-programlama] ubuntu yu taþýma

---------

[Linux-programlama] ubuntu yu taþýma

From: SARI <floyd07_at_gmail.com>
Date: Thu, 18 Oct 2007 19:31:18 +0300

herkese merhabalar ben uzun zamandýr ubuntu 7.10 beta kulanýyorum bir
çok program indirip kurdum ve bir çok ayarlamalar yaptým yani el
alýþkanlýklarým vs vs vs oldu buraya kadar bir problem yok ancak
problem þu ki yeni aldýðým laptop a bu ayarlarý ve programlarý nasýl
aktarabilirim çünkü indirip kurduðum ve ayarlarýný yaptýðým þuan ki bir
çok programý tekrar kurup ayarlayacak hem zamaným yok hemde çoðunu
nasýl kurup ayarladýðýmý ben bile hatýrlamýyorum iþte bu yüzden yeni
aldýðým makinaya þuan ki tüm ayarlarýmý aktarmalýyým hatta ben biraz
daha ileri gidip yaptýðým tüm update leride yeni makinama aktarmak
istiyorum(bunun mümkün olabileceðini düþünüyorum çünkü linux ta herþey
düzgün vede anlamlý bir þekilde kurulmuþtur, sýralanmýþtýr (bir
kütüphanede nasýl matemetik kitaplarýnýn hepsi bir yerde fizik
kitaplarýnýn hepsi baþka bir yerde olacak þekilde dizilirse)) bunu
nasýl yapacaðým acaba bir fikri olan var mý yada konu hakkýnda bana
yardýmcý olabilir misiniz herkese þimdiden çok teþekkür ederim herkese
kolay gelsin...