[Linux-programlama] Yeni linux programcısına yardım edin :)

---------

[Linux-programlama] Yeni linux programcısına yardım edin :)

From: Nuri Akman <nuri.akman_at_hazine.gov.tr>
Date: Wed, 17 Oct 2007 09:58:00 +0300

Arkadaşlar,

PHP + MySQL ile web uygulamaları geliştiriyorum. Bugüne kadar Windows'da
XAMPP (www.apachefriends.org) ve DreamWeaver 8 kullandım. Ayrıca MySQL
yönetimi konusunda da NAVICAT (www.*navicat*.com) kullanıyorum. Hazine
Müsteşarlığı BİM'de çalışıyorum. Linux konusunda yeterli tecrübem ve iş
yapabilirliğim olabilirse inanıyorum ki çalıştığım kurumun da ileriye
yönelik düşüncelerinin Linux'a odaklanmasında katkı sağlayabileceğim.

Linux'u anlama ve kullanma konusunda inanın çok çaba gösteriyorum, ancak
malesef ağır ilerleyebiliyorum :( Bu, belki de nereden başlayacağımı
bilmediğim içindir.

Şimdi ise Laptop'uma Ubuntu kurdum ve işlerimi artık sadece linux
altında yapmak istiyorum.

Eğer, bana Linux kullanmama geçiş sırasında bana Ankara'dan telefonla
vakit ayırabilecek bir arkadaş varsa çok ama çok memnun olacağım.

Sevgiler,
Nuri AKMAN