[Linux-programlama] Re: postgresql de turkce

---------

[Linux-programlama] Re: postgresql de turkce

From: M.Atif CEYLAN <atifceylan_at_gmail.com>
Date: Thu, 11 Oct 2007 10:02:34 +0300

> postgresql'i debian'da apt-get ile kurdum ve korkarim
> initdb apt-get ile kurunca olmuyor.
arkadaşlar ben debian etch üzerinde pg 8.1 kullanıyorum. karakter setim
latin5. türkçe sorunu yaşamıyorum. sadece ilike ile türkçe karakteri
bulamamak gibi bir sorunu var.(like ile hiç bir sorun yaşamıyorsunuz) :)
onun dışında bir problem görmedim. apt ile kurulum yaptım. ve kurulum
sırasında yapılandırma programı initdb yi çalıştırıyor. default veri
dizini ve karakter set ayarlaması yapıyor. initdb yi ellede
çalıştırsanız otomatikte çalıştırsanız sorunsuz bence. tabi sadece
türkçe kullanacak arkadaşlar için.
kolay gelsin.