[Linux-programlama] exec ffmpeg çalıştırmak

---------

[Linux-programlama] exec ffmpeg çalıştırmak

From: Guychmyrat Amanmyradov <guychmyrat_at_yahoo.com.tr>
Date: Mon, 8 Oct 2007 15:28:31 +0300 (EEST)

Merhabalar.

ffmpeg indirdim ve normal komut ile, yani cmd-den

ffmpeg -i komik.mpg komik.flv

yazdığımda convert ediyor.

ben www klasörümde proje klasörümde ffmpeg ekledim. yani
www/proje/ffmpeg

proje klasörümde bir dosya açtım ve şunları yazdım

<?php

  exec("ffmpeg/ffmpeg -i komik.mpg komik.flv");

?>

ama dosyayı çalıştırdıgımda yükleniyor diyor ve duruyor.

hiçbir işlem yapmıyor.

exec veya baÅŸka komutu kullanarak
nasıl ffmpreg.exe çalıştırabilirim?

ve dönüşüm gerçekleştirebilirim?