[Linux-programlama] Re: Videoyu Flashe Dönüştürme

From: Deniz Dizman (deniz.dizman@gmail.com)
Date: Tue 02 Oct 2007 - 14:02:22 EEST

FFMpeg in commandline dan calisan hali vardir, onu php nin icinden exec
ettirebilirsiniz.
daha da guzeli, DB ye bir kayit atarsiniz, ve bir cli scripti ile belirli
araliklarla poll edip, DB de transcode edilmeyi bekleyen i$leri alip
yaparsiniz. En guzel cozum boyle olur sanirim, diger turlu transcode
isleminin uzun surmesinden oturu sayfalar time out filan alabilir.

On 10/2/07, Güyçmyrat Amanmyrat <guychmyrat@yahoo.com.tr> wrote:

> Teşekkür ederim.
>
> Aslında soruyu yanlış sordum.
> Evet google-dan aradıgımda birkaç tane site buldum ve hepsi FFmpeg
> öneriyordu. Bu pluging video editorleri flash dönüştürüyor.
> Ama, bunu WAMPa nasıl entegre edeceğimi anlatan site bulamadım.
>
> Bunu daha önce deneyen / test eden varmı diyecektim.
>
> İlginize teşekkürler.

dendiz
http://dendiz.blogspot.com