[Linux-programlama] Re: veritabani karsilastirmasi

From: Erkin Tek (erkintek@fotograf.web.tr)
Date: Sun 30 Sep 2007 - 22:47:55 EEST

Paz 30 Eyl 2007 17:57 tarihinde, Mustafa Ekim þunlarý yazmýþtý:
> merhaba arkadaslar,
>
> sirketimizde suan MS SQL veritabanini cok yukluce
> kullanarak verdigimiz bir servisimizin bulundugu
> server'imizi Linux'a gecirebilip geciremeyecegimiz
> tartisiliyor. Verdigimiz servis'i linux makinamizda
> cok daha kuvvetli verebilecegimizi dusunmemize ragmen
> veritabani olarak emin olamadik.
>
> nette MS SQL, postgresql ve mysql'i karsilastiran bir
> suru yazi okumus olmama ragmen genelde testleri
> yapanlari destekleyen tarafin testlari kazanan taraf
> oldugu acikca gozukuyor.
>
> eger bu iste, deneyerek tecrube edineniz var ise,
> [...]
2 yýl önce ( :S acep 3 mü oldu ) mssql ile çalýþan bir yerde çalýþýyodum.
Açýkçasý mssqlden harhangi bir sisteme taþýmanýz performansýnýzý oldukça
arttýracaktýr.

Son bikaç yýlda durumlarý deðiþmiþmidir bilemeyeceðim ama zannetmiyorum. Ya
nedense bi türlü ms düzgün biþy yazamýyo gibi geliyo, bkz: win95, win98,
vista. Bu veri tabanýný baþka bi þirketten satýn almýþtý, ama olmamýþ iþte.