[Linux-programlama] Re: veritabani karsilastirmasi

From: Devrim GÜNDÜZ (devrim@gunduz.org)
Date: Mon 01 Oct 2007 - 03:17:52 EEST

Merhaba,

On Sun, 30 Sep 2007, Mustafa Ekim wrote:

<kesildi>
> eger bu iste, deneyerek tecrube edineniz var ise,
> performans acisindan (cevap yeterliligi)
> karsilastirabilecek olan var mi?

Doruk'un yazdıklarına ek olarak:

Daha önce de bir listeye yazmıştım sanırım: Geçen ay birkaç MSSQL
sunucudan oluşan veritabanını bir PostgreSQL sunucusuna geçirdik bir
müşterimiz için.

Müşterimiz başarımdan oldukça memnun olmuş olacak ki sunucu üzerinde bir
de Tomcat çalıştırmak istedi hatta ;)

Red Hat Enterprise Linux üzerinde PostgreSQL 8.2.5 kullanıyoruz bu arada.

Donanım tercihini iyi yaptık tabii; siz de buna dikkat ederseniz ileride
rahat edersiniz.

PostgreSQL'e geçerken yaşadığımız tek "sorun", T-SQL ile yazılmış SP'leri
PostgreSQL'e aktarırken baştan yazmak durumunda olmamızdı :) Kalan herşeyi
PostgreSQL halletti (örneğin son dakikada çıkan bir veri tipi sorununu
CREATE TYPE ve CREATE DOMAIN ile çözmemiz gibi...)

Kolay gelsin,

--
Devrim GÜNDÜZ
devrim~gunduz.org, devrim~PostgreSQL.org, devrim.gunduz~linux.org.tr