[Linux-programlama] pgadmin

---------

[Linux-programlama] pgadmin

From: Atif CEYLAN <atifceylan_at_gmail.com>
Date: Wed, 28 Nov 2007 13:13:22 +0200

merhaba arkadaşlar,
pgadmin ile ilgili bir sorum var ama sanırım biraz daha genel bir soru
olacak.

pgadmin veya herhangi bir vt yönetim uygulaması ile localde
veritabanımızı ve yazılım projemizi yaptık bitirdik diyelim. Sıra geldi
internete koymaya. herşey güzel. sitemiz yayına başladı. veri girişleri
oluyor vs.. bir baktık birşeyler ters gidiyor. yanlış yaptığımız bazı
şeyler var. düzeltmemiz gerekiyor. çalışan bir sistem üzerinde test
olmaz. localde bir sürü değişiklik yaptık. alan ekledik-çıkardık type
değişiklikleri triggerlar rulelar vs... hayli yüklü bir güncellememiz
var. sıra geldi internet veritabanımızı güncellemeye. işte sorun burada
başlıyor. bir sürü can sıkıcı durum.
benim sorum şu: pgadmin veya diğer vt yönetim uygulamalarında belirli
bir aşamadan sonrasını seçimli olarak ve güncelleme esnasında sıkıntı
oluşturmadan güncellenebilecek sqller tutsalar nasıl olur? veya böyle
bir uygulama zaten var da ben mi bilmiyorum?. yaptığı işlemlerin
tamamını loglamasından bahsetmiyorum. daha akıllıca ve bizim
seçimlerimize göre yapsa diyorum.
bu konuda bilgilerinizi paylaşabilir misiniz?
kolay gelsin.