[Linux-programlama] MS Access Ve Ms SQL

---------

[Linux-programlama] MS Access Ve Ms SQL

From: Timur Sevil <t.sevil_at_parsat.com.tr>
Date: Tue, 27 Nov 2007 15:11:45 +0200

Arkadaşlar hepinize hayırlı günler; Sorunum şu

Ben windowstan linuxa yeni geçtim crossover ile ms access i kurdum ve
çalıştırdım databese lerimi burda işelyebiliyorum buraya kadar
bir problem yok zaten; problem win server üzerindeki MSsql de tutulan
datalara nasıl ulaşıcam onu çözemedim budatalara bağlantı
kurarak çalıştırılan bir iki tane access projesi var bunu bir çözümü
varmı acaba Şunda yeni bir şey öğrenmeye vaktimde yok ayrıca
yapılan projelerde baya büyük. O yüzden bir şekilde linuxdaki access den
ms sql bağlanmam gerek. Yardımarınız ve önerileriniz için şimdiden
çok teşekkür ederim