[Linux-programlama] Re: Python ile html parsing

---------

[Linux-programlama] Re: Python ile html parsing

From: Anıl KARADAĞ <anil.karadag_at_gmail.com>
Date: Sat, 17 Nov 2007 19:51:05 +0200

Merhabalar,
Verilen yanýtlara ek olarak kullandýðým bir modulu yazýyorum,
http://www.connellybarnes.com/code/htmldata/ linkinde yer alan htmldata
modulu. source code indirip programýna import edeceksin. manuel kýsmýnda
metot ve iþlevleri yazýyor. Okuyacaðýn bir sayfanýn kaynak kodunu tag
olarak ayýrabiliyorsun. yani
"bbbbb" > durumu iki ayrý satýr tek tag oldugundan kontrol ederken tek
parçadýr.

Cts, 2007-11-17 tarihinde 17:31 +0200 saatinde, Necmettin Begiter yazdý: