[Linux-programlama] İmagemagick kullanmayı bilen varmı?

---------

[Linux-programlama] İmagemagick kullanmayı bilen varmı?

From: mirat can bayrak <mcbayrak_at_anadolu.edu.tr>
Date: Fri, 16 Nov 2007 15:23:24 +0200

-sanýrým biraz önce attýðým mesaj gitmedi o yüzden birdaha yollyorum-

Elimde çokca hareketli gif dosyasý var bunlarý 128x128 boyutuna resize etmem
gerekiyor. Resize ettiðim zaman 109x128 boyutuna gelen resimlerin sað ve sol
tarafýna siyah bant çekerek 128x128 e tamamlamak istiyorum. normalde bu iþlem
http://www.imagemagick.org/Usage/resize/ sayfasýnda "Resizing to Fill a Given
Space" baþlýðý altýnda anlatýlýyor fakat bu iþlem hareketli gife
uygulanamýyor.

kendi çabamla yazdýðým þu komut ise nedense -gravity center ý umursamayýp
sadece sað tarafa bant ekliyor..

find . -iname "*.gif" | xargs -l -i convert -resize 128X128 -gravity
center -page 128x128 xc:black -coalesce {} /home/horselogy/{}

Bu konu hakkýnda bilgisi olan varmý?

--
Mirat Can Bayrak
horselogy_at_gmail.com