[Linux-programlama] addslashes ile ilgili

---------

[Linux-programlama] addslashes ile ilgili

From: Güyçmırat Amanmırat <guychmyrat_at_yahoo.com.tr>
Date: Tue, 6 Nov 2007 17:02:37 +0200

Merhabalar, daha önce Atif arkadaşım addslashes fonksiyonunda iki tane \\
kullanmam gerektiğini yazmıştı.

Ben daha sonra fark ettiğim bişey var.

Kullanıcıdan gelen verileri addslashes fonksiyonun tabi tuttuğum zaman

deneme' kelimesi için aşağıdaki gibi sonuç veriyor.

insert into kategoriler (katName, katOrder, visible) values ('deneme\'', 11,
1 );

Yani mysql_query($query)

Demeden önce echo $query; exit();

Dediğimde yukarıdaki sonucu alıyorum. Sanki mysql-e eklerken deneme\' olarak
eklemesi gerekiyor ama veritabanında deneme' olarak duruyor. O (\) ters
salashi veritabanına nedense ekleyemiyor.

Özet olarak PHP'nin addslashes fonksiyonu \ ekliyor ama bu mysql_query ile
çalıştırıldıgında veritabanıma deneme\' olarak eklenemiyor. Program olarak
WAMP kullanıyorum. Bir türlü sebebini anlıyamadım. Neden olabilir acaba ?

Teşekkürler.