[Linux-programlama] Re: Postgresql - select case insensitive

---------

[Linux-programlama] Re: Postgresql - select case insensitive

From: Devrim GÜNDÜZ <devrim_at_gunduz.org>
Date: Thu, 1 Nov 2007 20:21:41 -0700 (PDT)

Merhaba,

On Thu, 1 Nov 2007, Devrim GÜNDÜZ wrote:

> O kolondaki tüm değerleri küçük harfe çevirin bir UPDATE + lower() ile.
> Sanırım işe yarar. Bundan sonra girilecek değerleri de bir rule ile küçüğe
> çevirebilirsiniz.

Tabii bu arada sizin yazılım tarafında da gelen kullanıcı adı bilgilerini
küçük harfe çevirmeniz gerekli. Hatta RULE'dan daha temiz iş bile olabilir
eğer istemci tarafındaki yazılıma dokunabiliyorsanız.

Kolay gelsin,

--
Devrim GÜNDÜZ
devrim~gunduz.org, devrim~PostgreSQL.org, devrim.gunduz~linux.org.tr