[Linux-programlama] Re: Linux programlama tavsiyesi...

---------

[Linux-programlama] Re: Linux programlama tavsiyesi...

From: Timuçin Kızılay <tim_at_savaskarsitlari.org>
Date: Thu, 01 Nov 2007 09:05:28 +0200

Aslında sorumu biraz değiştirip sorsam daha iyi olacak.
Şimdi, bir firma var, Delphi ve MS SQL'i bırakıp başka tür araçlar
kullanmak istiyor, ben de onları Linux ve özgür yazılımlar kullanırlarsa
daha avantajlı olduğu konusunda ikna etmeye çalışıyorum. Ama onlar nasıl
olsa müşteriler windows kullanıyor, platform bağımsızlığı bizim derdimiz
değil diyorlar ve piyasada .net çok duyulan birşey olduğu için .net
düşünüyorlar. Ben de onları ikna etmek konusunda bana yardımcı olacak
kaynak arıyorum ve bu konuda yardım istiyorum.