[Linux-programlama] Re: Linux programlama tavsiyesi...

---------

[Linux-programlama] Re: Linux programlama tavsiyesi...

From: Caglar Akyuz <caglar_at_bilkon-kontrol.com.tr>
Date: Thu, 01 Nov 2007 08:25:53 +0200

Doruk Fisek wrote:
> Wed, 31 Oct 2007 23:55:31 +0200, Timuçin Kızılay
> <tim_at_savaskarsitlari.org> :

> Darda kalirsan civi civiyi soker yaklasimiyla java onerebilirsin :)

Benim en hoşuma giden öneri buydu :)

Peki ne tür yazılımlar geliştirilecek? Bu önemli bence. Mesela sadece
PC'ye bağımlı olmamaktan bahsetmiştiniz. Örneğin cep bilgisayarlarına
girebilecek uygulamalar da mı olacak? Ya da endüstriyel bilgisayarlarda
çalışacak?

Şahsen ben sadece Windows altında çalışacak bir programın(ki böyle
programların pek ömrü yok) .Net'ten başka bir platformda yazılması için
 bir neden göremiyorum. Ama program(lar) yapısında ekstra bir zorluk
barındırıyorsa o zaman olabilir. Örneğin bilimsel hesaplama veya
grafiklerin olduğu bir programı .Net ile yazmaktansa, Python ile yazmayı
tercih ederim.

Bir de "Mono" faktörünü düşünmek lazım.

yca