[Linux-programlama] mainfile.php yi bozdum :(

From: Mehmet Türkoğlu (mrturkoglu@gmail.com)
Date: Wed 23 May 2007 - 11:37:22 EEST

Merhaba
Hosting alanımdaki kök dizinimdeki mainfile.php dosyasını editledim ve site
açılmıyor. eski dosyayı yerine koymama rağmen site çalışmıyor. acaba nerede
hata yapıyorum. şimdi alt dizinlere oluşturmuş olduğum cmsler de çalışmıyor.
bunun mainfile.php ile alakası var mı acaba yoksa sorun serverdan mı
kaynaklanıyor? Bu arada hosting aldığım şirketin adı godaddy.com.

--
Mehmet Recep Türkoğlu
<--/ http://mrturkoglu.blogspot.com /-->